Monday, May 30, 2011

AKU BOSAN =,=''

Bosan...
Bosan sudah sebati dalam hidup dan diriku...
Hari2 aq merasa bosan
tak kira di mana diriku berada...

Bosan...
Kenapa engkau selalu hadir
dalam hidupku??
Tidakkah engkau merasa
bosan slalu hadir dalam
hidupku...

Bosan..
Bosan selalu membuatkan diriku merasa bosan..
Bosan mengapa engkau hadir dan tidak menghiburkan??
Tidakkah engkau rasa hndak mnjadi yang mnghiburkan??

Hmmm.. Aku merasakn hidupku ini penuh dengan hidup
membosankan..
Bukan ku tiada hari2 yg mnghiburkan dan tidak
membosankan tetapi
Bosan ini terlalu banyak hadir dalam hidupku. Mengapa?

Aku kadang2 tertanya-tanya pada diriku sendiri
Mengapakah ianya terjadi dan sampai bila harus ku
tempuhi???

AKHIRNYA!!!!!
Aku mndapat jawapan dan punca yang sewajarnya
bahawa , aku aaahhh!!!!
Aku sendiri yang tak menghiburkan diri aku sndri...
hahahahaha ^0^



*ntah pape.. hahaa

No comments: