Thursday, June 27, 2013

26 June 2013 - Tiada yang Istimewa

Tepat jam 12.00 tgah malam..
26 June 2013.
''Selamat Hari Lahir Mai'' ucapku untuk diri sendiri sambil di temani lampu kecil...
Alhamdulillah.. 
Genap usiaku 22 tahun..
Allah masih memanjangkan usia ini..
Terima Kasih Ya Allah..

26 June 2013..
Tiada yang istimewa ataupun kejutan untuk tahun ini..
Hari istimewa sama seperti hari biasa..
Mak.. Insan pertama yang mengucapkan 'Selamat Hari Lahir' untukku..
Sahabat.. Hanya segelintir yang masih mengingati..

26 June..
Selalu juga aku membayangkan kejutan..
Selalu juga aku imaginasikan hadiah istimewa...
Selalu juga aku impikan sepotong kek dan sebatang lilin..
dan selalu itu menjadi tabiat aku...
Khayalan itu lebih indah dari realiti.. 

26 June.. 
Semoga kita berjumpa lagi tahun hadapan..
Semoga Allah S.W.T masih memanjangkan umur ini..
dan semoga peningkatan umur ini menjadikan aku lebih matang...


No comments: